Britney Skypaw ♥

Hejhej ♥
Brist på bloggidér osv.. Jag ska nt fortsätta med Ni väljer rubriken nu direkt.. Kommer skriva ett inlägg senare som ni kan kommentera på :D 
Så gör jag det igen :)
Nu till ämnet! :D
 
Britney Skypaw.. 
En av mina bästa vänner som jag känt väldigt länge.. 
Vi träffades i Steves paddock..
Vi har alltid ställt upp för varandra..
Jag hoppas du vet att du är värds bäst ♥
Jag vill skriva detta inlägget för att visa att du betyder något för mig.. 
Du har alltid hjälp mig..
Vi har gått igenom massor tillsammans ♥
Vi kan skratta åt allt! 
Tillsammans är oslagbara ♥
 
 
 
                                            ~BRITNEY JAG ÄLSKAR DIG~
 
 
 
 
 
 
 
 


ÄLSKAR DIG MED BUBBIS <3

2013-09-22 // 19:27:51

Jag tycker att du kan blogga om ditt liv från nybörjare
till nu :)

2013-10-25 // 19:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback