Åsikt - Ryktesuppdrag

Hej! 
Nu tänker jag berätta MIN åsikt om ryktesuppdragen det är MIN åsikt så ni behöver inte tycka likadant! 
 
 

När Skördebygden nyss öppnade gjorde jag ALLTID ryktesuppdragen när dom hade kommit. Jag gjorde dom varje dag tills när dom nya uppdragen kom. Man behöver vara gillad för att köra racet jag hade slutat med blåa för jag var klar med alla uppdrag utom mitt fiske. Det blir liksom så här för min del '' Loggar in gör ryktesuppdrag sen gör något annat '' Förut var det '' Loggar in är med kompisar ''.
Jag tycker ryktesuppdrag är lite snåla, liksom 17 med gedkontoret i Södra Jorvik Fisket får man ju 15 i rykte! 
Då måste man ju göra allt VARJE dag ungefär.. 
Nu MÅSTE jag göra dom varje dag.. Starstable är ett spel där man ska vara med vänner osv inte göra rykten.. 
Jag vill bli ganska social på min blogg och få folk att läsa den, Jag bloggar inte varje dag pga av levling och rykten.
Liksom titta på dom här bilderna, jag tog bort dom jag kan köpa med mitt rykte! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det är as mkt rykte!? 
 
 
 


Heej!

DU är med i Red Guards, ellerhur? Jag undrar vem som äger den! :D

2014-02-13 // 16:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback